Perustuu arvosteluun.
Käytämme evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi - Lue lisää
Toimitukset yli 180 maahan
Jo vuodesta 2010
100% tyytyväisyystakuu

Ajokausi alkaa NYT! - EuroRC Harrastekirje #4/22

10.5.2022

Terveisiä Tervakoskelta! Meidän kevät on alkanut oikein mainiosti ja toivottavasti siellä toisessa päässä on samat fiilikset! Viimeviikot ovat menneet meillä sukkelasti pakettejanne pakatessa ja uutuuksia hyllyihin lisäillessä. Hieman on koittanut kevätflunssa meitä taittaa, mutta olemme onnistuneet torjumaan pahimmat iskut!

Ainiin, olihan meillä avajaisetkin! Tämän kirjeen lopussa on muutama tunnelmapala näistä kekkereistä, joita vietettiin muutama viikko takaperin. Kiitos kaikille paikalle saapuneille!

Avasimme siis vihdoinkin Ihan Oikean RC-automyymälän tänne varastomme yhteyteen. Tervetuloa ostoksille kun kesällä tuosta kolmostieltä kuitenkin ohi ajelet! Osoite on Päiviöntie 8 ja Tervakoski.

Myymälämme on auki tiistaista perjantaihin klo 12-17. Tarkista liikkeen aukiolo verkkosivuiltamme siltä varalta, että olemme joutuneet sulkemaan myymälän jonkin kurjan nuhan takia! Verkkokauppa palvelee kellon ympäri joka päivä, kuten tähänkin asti!

Jos tämännäköistä sakkia hiihtää metsässä vastaan, niin pysy rauhallisena ja liikkumattomana. Crawlerkuski ei osaa väistää mutta etenee kyllä itsekseen, kun maltat odottaa.

Harrastamisen Paras Aika

..on NYT! Ainakin meille crawlaajille ja bashaajille tämä on paras hetki päästellä talven höyryt pihalle, sillä eräs voimansiirron pahimmista vihollisista eli aluskasvillisuus ei ole vielä pilannut maanpintaa ihanalla ja raikkaalla vehreydellään!

Se ei ole kuin yksi hujaus, niin heinikko huitoo jo metrissä ja pujot sun muut paholaisen aikaansaannokset täyttävät ojat ja tienpenkereet. Käsky kuuluukin - nyt viimeistään kaivat sen monsterisi sieltä hyllystä pöydälle ja teet listan mitä varaosia se tarvitsee, jotta saat sen ajokuntoon. Toinen lista kannattaa tehdä siitä, mitä osia tulet todennäköisemmin tarvitsemaan myöhemmin tämän kesän aikana.

Hyvä kuski osaa välttää vahingot, mutta erinomainen kuski pitää varaosat valmiina pakissa mukana! Tiedän omakohtaisesti miten ikävää on odotella jotain pikkuosaa useita viikkoja vain siksi, että joku laiva on jumissa toisella puolen maapalloa.

Pelaa siis tänä kesänä vahvasti etupeltoon, mieti mitä tarvitset ja tee tilaus meille hyvissäajoin. Vanha sananlasku sanookin, että parempi tukivarsi taskussa kuin seitsemän tehtaan varastossa!

Team Corallyn autoihin saat nopeammin varaosia kuin moniin muihin lähes vastaavantasoisiin autoihin!

Paras Varaosa

Kaikista paras varaosa, joka sopii kaikkiin autoihin mallista riippumatta on tietysti.. toinen auto! Useat rankemman tason bashauksesta innostuneet varaavat ajopäivään täydellisen varaosasetin ja tuhdin akkukasan lisäksi useamman auton, jolla mällätä.

Räyhäkkäässä ajamisessa tapahtuu kahdenlaisia vahinkoja. Toiset ovat ihan rehellisiä vahinkoja, auto osuu huomaamatta kiveen tai puuhun ja jotain ratkeaa irti. Tämä kuuluu lajiin.

Toisenlaiset vahingot ovat sitten ihan itse aiheutettuja, eikä niitäkään pidä hävetä, tärkeintä on, että kantti kestää myöntää että "Kyllä se olin minä joka sen rikkoi!". Sitä kutsutaan rehellisyydeksi.

Hiekkamontulla rällätessä on voimassa luonnon lait. Isompi syö pienemmän.

Bashaukseen kuuluu enemmän tai vähemmän auton ja kuskin rajojen etsiminen ja katkenneet tukivarret ovat aihe, jolla ylpeillään!

Toisille tälläinen ajaminen on parasta huvia ikinä, toiset eivät arvosta sitä laisinkaan. Ymmärrän molempia osapuolia, ja vaikka yleensä kannatankin järkevää ajamista (krhöm) niin en näe ongelmaa myöskään siinä, että ihminen rikkoo itse omaa omaisuuttaan. Näin myös me myymme enemmän varaosia! Pyydänkin nyt, että ajakaa kaikki vähintään kerran tahallanne tolppaan tänä kesänä!

Olipa vahingon syy mikä tahansa, ehdottomasti nopein tapa päästä jatkamaan ajamista, on toinen RC-auto. Kakkosautoksi kannattaa hankkia ehkä joku vähän edullisempi vehje. Usein sitä tulee kuitenkin lainattua ajoporukan sille kuskille, joka hetki sitten rikkoi oman autonsa.

Paras Edullinen vara-auto tai auto lapselle: Maverick Strada-perheen autot

Paras Edullinen Monsteri: Maverick Quantum MT

Paras Edullinen Crawler: FTX Maastoautot

Ei tässä kai sen kummempia tällä kertaa. En oikein ehdi nyt jaarittelemaan, koska keli on mitä parhain ja pomojen poissaollessa pihistin kenenkään huomaamatta yhden Team Corallyn uutuusmonsteri Sketer 4x4:n "kevyenpuoleiseen" koeajoon! Katsotaanpa osaako poika uida! Buahah!

Nähdään kaupalla! Loppuun tosiaan kuvia meidän mahtavan myymälämme avajaisista! Kiitos kaikille kävijöille ja tervetuloa uudestaan!

Monitoimiöljyn tuoksuisin terveisin,

Heikki / EuroRC


Porukkaa oli kuin pipoa ja kassalla oli jatkuvasti jonoa kuten asiaan kuuluukin!

Pihalla viihdyttiin Crawler-radan parissa. Janne Parkkisen itse rakentama täysin toimiva lavetti-auto keräsi runsaasti ihmetteleviä katseita ja syystä!

Ensimmäisen, toisen ja kolmannen kerran! Ensimmäinen RC huutokauppamme onnistui hyvin, vaikka ujot suomalaiset vähän aluksi huutojen kanssa arastelivatkin. Meklarina allekirjoittanut.

Ylijäämä- ja tarjouspino saivat runsaasti mielenkiintoa osakseen. Kuten elämässä usein käy, niin nopeat söivät hitaat.

Tilaa EuroRC:n viikottainen uutiskirje

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaaminen

Verkkosivuiltamme tuotteen tiedot avaamalla löydät kyseisen tuotteen saatavuuden. Mikäli tuote löytyy varastostamme ja tilaat sen ennen kello 15.00, lähetämme tuotteen vielä saman päivän aikana. Paketti saapuu postitse luultavasti jo tilausta seuraavana päivänä, riippuen toki tilauksen määränpäästä. Kaikki tuotteet sisältävät Suomen arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme.

Ennakkotilaaminen

Jos tuotetta ei löydy verkkosivujen mukaan varastosta ja voit silti tilata sen. Tällöin tuote on ennakkotilattava tuote. Sivulla lukee tieto siitä mikä on arvioitu aika, jossa tuote saadaan toimitettua. Jos mainitussa tuotteessa on valittavana värivariaatioita, voit alustavasti esittää väritoiveen, mutta ikävä kyllä emme voi taata saapuvan tuotteen värivaihtoehtoa varmasti. Tämä riippuu pitkälti toimittajasta, mutta teemme parhaamme saadaksemme toiveenne toteutetuksi. Tämän takia ennakkotilaustapauksissa olemme yhteydessä asiakkaaseen, kun tiedämme toimituksen aikataulun. Näin pyrimme tekemään tilauksesta asiakkaan kannalta sujuvaa ja huoletonta.

Kuljetus

Kuljetusvaihtoehtoina kaupassamme ovat Postin paketit ja kirjeet sekä Matkahuollon Lähellä Paketit. Tarkemmat tiedot kuljetuksista avautuvat käyttöösi CheckOut prosessin yhteydessä.

Posti:

Postin toimitusajat tällä hetkellä ovat keskimäärin kirjeillä 4-6 arkipäivää ja paketeilla 1-4 arkipäivää.

* Toimitusmaksu paketeilla suomen sisäpuolella on alkaen 4,90€ ja yli 100€ ostokset kulkevat rahtivapaasti.
* Kirjelähetykset
ovat halvempia, mutta ne ovat merkittävästi hitaampia.

Matkahuolto:

Nouto Matkahuollon palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

Katso lähin Matkahuollon palvelupiste: https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet

Nouto:

Varastoltamme on myös mahdollista noutaa tuotteet. Tilauksen noutamiselle on oma vaihtoehtonsa toimitustapavaihtoehdoissa. Ohjeet noutoon löydät täältä.

Maksutavat

Hyväksymme tilattujen tuotteiden maksamisen luottokortilla, verkkopankkimaksuna, Paypalin kautta, ennakkomaksuna (tilisiirto) tai postiennakolla. Mobiilimaksuista Mobilepay, Pivo ja Apple Pay onnistuvat. Tuotteet on mahdollista maksaa myös osamaksulla (valittavana Waley ja OP Lasku), sekä joustavasti Klarnalla (valittavana Maksa nyt, Maksa myöhemmin, ja Pilko maksut). 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (ent. Checkout) (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Klarnan ehdot löydät täältä

Lue osamaksuohjeistus täältä.

Tilauksen peruuttaminen

Tuotepalautuksissa toimimme yleisten säädösten mukaisesti siten, että tuotteilla on normaali 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus edellyttäen, että tuote on ehjä ja käyttämätön. Aika lasketaan toimituksen luovuttamispäivästä. Pyrimme kuitenkin toimimaan reilusti asiakasta kohtaan ja halutessasi palauttaa tuotteen, olethan ensin yhteydessä meihin ([email protected]). Näin voimme taata, että käsittelemme tapahtuman teitä parhaiten palvelevalla tavalla, henkilökohtaisesti teidän kanssanne.

Hyväksymme uusien avaamattomien tuotteiden palautuksen aina 50 päivään asti. 14 päivän jälkeen vaihtotuotteet hyvitetään vain lahjakortilla kauppaamme.

Halutessasi vaihtaa tuotteen toiseen kauppamme tuotteeseen tämä edellyttää vaihdettavan tuotteen olevan käyttämätön ja avaamattomassa paketissa. Toisin sanoen palautettavan tuotteen tulee olla uudenveroisessa myyntikunnossa. Tarkastamme tuotteen jälleenmyyntikunnon sen saavuttua meille. Tarkistuksen jälkeen teemme tuotteen ostohintaa (tai erikseen sovittua korvausta) vastaavan lahjakortin kauppaamme, jonka voit käyttää uutta tuotetta tilatessasi. Tuotevaihtotapauksissa asiakas kustantaa itse toimituskulun varastollemme.
Kaikissa tuotevaihto tapauksissa on tärkeää, että olette aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected] niin opastamme ja vastaamme kysymyksiinne tarpeentullen.
Ilman ennakkotietoa olevissa palautustapauksissa emme ota vastuuta tuotteen häviämisestä tai häiriötilanteista.

Halutessasi purkaa kaupan tulee tuotteen olla täysin käyttämätön ja täydellisessä myyntikunnossa. Palauttamistilanteen ehtojen ei ole tarkoitus olla asiakkaan kannalta hankaloittavia, vaan pikemminkin niillä varmistetaan, että palautuvan tuotteen laatu on kiitettävä, jotta kykenemme takaamaan seuraavalle asiakkaalle kaupassa aivan yhtä täydellisiä tuotteita. Kuten mainittua, olethan ensin meihin yhteydessä ([email protected]) palautustilanteissa, näin voimme taata asioinnin vaivattomuuden teidän kannaltanne.
Huom! Jokaisesta ilman erillistä palautusilmoitusta tehdystä palautuksesta tullaan perimään 20€ käsittelymaksu, joka huomioidaan tuotteen palautusarvossa.

Rikkoutunut tai normaalia ylläpitohuoltoa vaativa tuote ei ole automaattisesti peruste kaupan purkamiseen. Varsinkin radio-ohjattavien sarjojen kohdalla tuotteen huolto ja rikkoutuneiden osien vaihto lähtökohtaisesti kuuluu kuluttajalle. Asiakaspalvelumme auttaa teitä kysymyksissä koskien sarjanne vikaa ja pyrkien saattamaan sarjanne mahdollisimman nopeasti käyttökuntoon. Sarjojen mukana toimitetaan valmistajan toimesta ohjekirja, jonka avulla vioittuneet osat löytyvät samoin huolto-ohjeet.

Noutamatta jätetty Postipaketti ei ole tilauksen peruutus, näistä veloitamme kaikki siitä koituneet kulut, jotka ovat perintäkelpoisia. Kuluttajalla on vastuu seurata itse paketin kulkemista seurannalla, joka toimitusvahvistuksessa verkkokaupasta toimitetaan. Jos olet epävarma olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua tarvittaessa.

Tuotepalautuksesta aiheutuvista kuluista vastaa asiakas.

Lue palautusohjeista lisää täältä.

Takuukäytännöt

Takuuasioissa ole aina ensimmäisenä yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]. Liitä viestiin mukaan jos mahdollista valokuvat viallisesta komponentista ja mahdollisimman tarkka seloste viasta ja tilanteesta mikä/mitä edelsi vian ilmenemistä.
Käsittelemme kaikki tapauksesta tapauskohtaisesti ja tavoitteenamme on aina päästä molempia osapuolia tyydyttävään tilanteeseen, jossa tuote on mahdollisimma nopeasti taas käytössä. Tuotevaihtoon johtavissa tapauksissa lähetämme uuden tuotteen vasta, kun rikkoutunut tuote palautuu varastollemme mikäli olemme pyytäneet palauttamaan rikkoutuneen tuotteen.

Käsittelemme KAIKKI takuuasiat vain sähköpostitse, jolloin molemmille osapuolille jää takuukäsittelystä todiste “mustaa valkoiselle”. Ilman sähköpostilla tehtyä ennakkotietoa olevia takuutapauksia varastomme ei ota vastaan.

Elektroniikka:
Myymillämme elektroniikkatuotteilla on normaali vuoden takuu, joka kattaa materiaali- ja valmistusvirheet. Tuotteen käytöstä ja ulkopuolisesti aihetuneet viat eivät kuulu tuotetakuun piiriin. Jokainen takuuasia käsitellään tapauskohtaisesti.
Huom! Monet valmistajat ovat tarkkoja siitä, että elektroniikkakomponentteja ei saa muuttaa (liittimen vaihto) ilman että takuu raukeaa (esim. Traxxas)
. Tästä löytyy aina maininta tuotteesi ohjekirjasta jos näin on.

Varaosat ja muut komponentit:
Varaosilla on materiaali- ja valmistusvirheet kattava takuu. Väärästä käytöstä johtuva ja ulkopuolisesten vaikuttajien aiheuttamia tuotteiden rikkoutumista ei katsota kuuluvan takuun piiriin. Jokainen takuuasia käsitellään tapauskohtaisesti.

Rikkoutunut tai normaalia ylläpitohuoltoa vaativa tuote ei ole automaattisesti takuunalainen. Varsinkin radio-ohjattavien sarjojen kohdalla tuotteen huolto ja rikkoutuneiden osien vaihto lähtökohtaisesti kuuluu kuluttajalle. Asiakaspalvelumme auttaa teitä kysymyksissä koskien sarjanne vikaa ja pyrkien saattamaan sarjanne mahdollisimman nopeasti käyttökuntoon. Sarjojen mukana toimitetaan valmistajan toimesta ohjekirja, jonka avulla vioittuneet osat löytyvät samoin huolto-ohjeet. Tuotetakuu kattaa rikkoutuneet komponentit ei auton huoltoa tai siihen liittyvää asennusta.

Kieli

Valuutta

Oma tili

Asiakaspalvelu

Lisätietoa